måndag 1 februari 2010

Somliga har det bra

Jag fick förresten den här bilden MMS:ad till mig av Johan idag. Ser ni vad varmt det ser ut att vara?! Tungt. Han blev säkert hemskt törstig när han cyklade i den värmen så hans 50cl-flaska räckte säkert inte, och det var säkert långt hemifrån och blev jättejobbigt och han var förmodligen vid fototillfället enormt missnöjd och rätt avundsjuk på min snöcykling imorse. Innerst inne.
(Det skadeglada "Så att....." skvallrade ju i och för sig om annat.)

2 kommentarer:

Johan sa...

Mja, det är rätt skönt med värme även om det just nu är storm och detta kan vara mina sista rader innan en sån där tsunami tar med hela hotellet. Iaf så har jag även en CB för drickat, vilket säkert förklarar varför bara 25 % av racercyklisterna ids hälsa... Nu är dock inte jag här för att vare sig cykelträna eller steka i solen utan äte mig fet på buffé och dricka en massa all-inc vin.

Lisa sa...

Bra drama där! Hoppas det går bra för dig med fetman och semesteralkoholiserandet. Villa inte bort dig i stormen på fyllan bara.