torsdag 4 februari 2010

Ännu mer superlativ

Eftersom jag ju redan i tisdags gav mig in på den här ljuvliga banan av TC-relaterad awesomeness, så var det ju lika bra att fortsätta på den. Så det gjorde jag!

Fast inte på en gång.
När jag kom upp till lokalen möttes jag av Mathias, Andreas och en isärmonterad monark. Efter fler ihopplockanden och lika många nya isärditon än det gick att hålla räkning på, så fungerar den fortfarande inte som den ska. Detta trots sammanslagandet av tre åtminstone hyfsat kloka huvuden, varav en gjort proceduren i alla fall en gång tidigare, och över en timmes petande. Märkligt det där. Hur svårt kan det vara liksom? Det är ju i princip bara ett snöre, ett hjul och lite vikter och borde inte kunna krångla.

Hur som helst så fyrade jag efter det alltså av ett sjujävla pass idag med. Det är onekligen nåt så vansinnigt trevligt när saker och ting går bra, känns bra, ser bra ut. Och det här såg så bra ut att det förmodligen hade legat ständig topp-femma på GQ's lista över sexiest of the year, om det varit en hollywoodaktris.

Och som om inte DET vore nog, vilket det ju nästan borde vara, så får jag till råga på allt åka till Falun imorgon! Där ska jag klappa mina bästa djur, cykla i vad som förhoppningsvis kommer bli solsken och ni vet, sånt där jag tycker om.
Inte illa, hörru livet!

Inga kommentarer: