onsdag 17 februari 2010

Rutiner

Precis som vanligt har jag sovit bort onsdagseftermiddagen. Jag tror jag sover för lite på nätterna, för varenda vecka somnar jag när jag kommer hem på onsdagen så nåt kompensationsbehov finns det ju uppenbarligen.

Omåttligt intressant upplysning för er, jag förstår det.

På grund av det är jag såklart nyvaken och groggy nu och har såklart ingenting vettigt att komma med, men det hindrar mig såklart inte från att uppdatera. Trots allt har det varit en fasligt stor andel cykel i den här bloggen nu, så jag måste ju väga upp med lite nonsens för att kunna behålla min titel.
Jag tänker mig att ett 70/30-förhållande snack/cykel är något slags minimum för att inte framstå som alltför relevant och intressant.

Friskis nu då. Ska väl röra lite på kroppfan osv. Har hört att det är nyttigt.

Inga kommentarer: