fredag 26 februari 2010

Från och med nu:

1. dammsuga
2. äta lunch
3. göra cykeln anständigt ren
4. packa
5. åka tåg
6. KLAPPA HUND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag ska sluta med det här djurbloggandet jag lovar, jag vet att ingen utom kanske två av er är det minsta intresserade, men jag kan inte riktigt behärska mig. Måste bara få ur mig lite sånt här:
"Åhåååhhhhåååååååååååååååhh guuuuuuuuuullllllliiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Så kan jag skärpa mig sen. Nog nu. Slut på larvet. In med cykeln i duschen.

2 kommentarer:

johan fintling sa...

Vilken cykel rengör du?

Lisa sa...

jag är glad att du frågar. helt otippat är det den jag ska ta med mig. det gäller att hålla sig väl med tågpersonalen förstår du, och de blir så ledsna om man kommer insläpande med halva närkes vägkladd.