tisdag 5 juli 2011

Spännande fortsättning

Är fortsatt i Stockholm. Ska tydligen, efter min succéartade hellaspremiär till folkets jubel igår, nu syltas in än mer genom att cykla beryktat tisdagspass med ck valhall.

Jag ba "men daniel jag har ingen cykel!", "men daniel jag har inga skor!", "men daniel jag kommer bli avhängd!", "men!", "men!", "men!".
Men. Jag bor ju då under samma tak som mannen med prylarna, så det där med att styra upp lite material var förstås inget problem. Min klenhet och brist på lokalkännedom vad gäller vägnätet vet jag inte riktigt hur han ska lösa, men tydligen ska det också gå att ordna? Kanske det gör? Vem vet vad de här Stockholmscyklisterna har för rutiner och metoder? Inte jag. Än, då.

I och för sig bra att jag åtminstone får ta i lite när jag nu inte är nere och kör cykelcentrumlag på u6.

2 kommentarer:

Lina sa...

Och är det så att du är i behov av en smula terapisamtal efter denna upplevelse så vet du var jag finns. :)

Tom sa...

stumna med flaggan i topp!