torsdag 14 juli 2011

Dagens festpass

Väggad vid Valsorna

5 kommentarer:

Johan Z sa...

Åååh jag vill också vägga men mitt dumma knä, som fick sig en smäll på suggan, lär väl vara svullet fram till domedagen.

Lisa sa...

Bra. Nu när jag sett i din blogg att du brukar smygtävla mot mig så måste ju antingen jag börja prestera bättre, eller du sämre, för att ordningen ska upprätthållas. och av allt att döma så tränar ju inte jag ihjäl mig så det känns skönt att veta att inte du heller gör det.

(nej, skämt åsido, trist att höra & hoppas såklart det blir bra fort!)

Johan Z sa...

Men jag/vi borde verkligen försöka bryta den här ordningen för jag har kommit att lägga mer fokus på det här än på mitt egentliga mål.

Lisa sa...

Alltså det är din ordning, jag känner mig helt ansvarsbefriad här! Men ditt egentliga mål borde inte vara så långt borta?

Johan Z sa...

Jo. Sant. Det är bara min grej. Måste komma ihåg det. Inte rimligt be dig cykla långsammare :-)

Nej, målet borde inte vara så långt borta men jag är helt enkelt inte snabb på tempo. Tränar allt för sällan grenspecifikt. Och inte har jag några snabba hjul längre, sedan kompisen begärde tillbaka sina zippar som jag kört på sedan förra sommaren.