lördag 9 juli 2011

I-tu

Åååh jag skulle ju gå och lägga mig tidigt så jag som omväxling skulle få vara pigg när det vankas tävling och okristligt tidig avfärd imorgon, men så fastnade jag knähögt i lavin efter lavin av briljans (I love you, internet!) och lamslogs av den här återuppväckta insikten att det finns så sjuuuukt mycket smarta och vettiga och insiktsfulla människor trots allt och att det är liksom inte kört, det här med världen, och jag (shocker!) har inte sett allting ur varenda synvinkel och DET FINNS SÅ MYCKET ATT LÄRA!?!

Alltså jag inser ju att ni kanske tycker att det här inte är något att stoppa pressarna för men gud, engagemanget? Livspeppen? Fröjden! Alltså ödmjukheten inför tänkande människor? Åh herregud jag är så tacksam för den skara av dessa jag har i mitt liv. Kan inte nog beskriva.

Inga kommentarer: