onsdag 20 juli 2011

Oprivat

Folk jag umgås med när jag inte tränar är ofta såhär: "men du får inte blogga om det här!!!".
De flesta vill väl inte få sina havanden och göranden uthängda liksom, men jag vet inte om ni noterat att jag ändå aldrig gör det? I stort sett finns det väl knappt ett enda inlägg om någon enda människa, bortsett från mig själv, utanför typ cykelturer och träning? Fotar väl aldrig någon i något annat sammanhang? Nämner väl knappt ens vad jag gör med min övriga tid i annat än hemskt svepande ordalag?

Jaja, vaknade alldeles för sent idag efter ytterligare en vardag med semestervin och i säng i icke-tid, ingen ordning. Ska väl klämma någon intervall så det blir lite tränat ändå så förfallet ändå bara blir måttligt. Rädda det som räddas kan osv.

2 kommentarer:

Jonas l sa...

Förutom din syster, dina vänner i Stockholm du bott hos någon gång och så menar du ;)

Lisa sa...

Ja men det rör sig ju typ om tre- fyra inlägg av 730 potentiella dagar då jag gjort annat än cyklat under de här två åren, så procentandelen är ju inte så enorm precis....