lördag 23 juli 2011

En sammanfattning

Men ni vet ju vid det här laget, jag behöver knappt skriva. Rulla med halvkrassligt sällskap & långfika. Eftersom det kördes mer breddäckat än landsvägscykel idag togs det Runnleden. Den hade jag aldrig cyklat innan, hur sjukt är inte det? Men det var väl kul. Fikade i Vassbo. Där hade jag aldrig fikat innan, hur sjukt är inte det? Men det var väl kul även det. Sjukt fint, kan ju rekommendera för er som inte varit där men som någon gång vill variera era Torsångsrutiner.

Man tror man har sett allt i de där faggorna liksom, men nä. Uppenbarligen inte.

Drack kaffe och argumenterade om oväsentligheter, vilket ju är lite utav mina två favoritaktiviteter. Lämnade sjuklingen i stan och cyklade sedan upp och ner för några backar några gånger för att bli trött. Blev det antar jag. Cyklade över Lugnet hem och fick av en slump syn på den där lilla teknikbanan uppför som väl är det senaste tillskottet till handbyggnadshimlen där uppe. Var för hungrig för att testa den.

2 kommentarer:

Kristin sa...

Du måste även testa vippbrädan direkt efter uppförsbacken. Sjukt läskigt men skoj! :)

Lisa sa...

den såg jag inte ens! ska ta mig en ordentlig titt på hela de där lederna någon dag, har skämskuddigt nog inte gjort det än..