måndag 4 juli 2011

Semestrar

Alltså jag var så kass igår att jag kastade in handduken. Så kan det gå.

Egentligen var jag väl säkert inte kassare än vanligt, men huvudet var under armen, benen kvar i Falun eller nåt och humöret nerkört i skorna. Cyklade i fyra mil och tog sedan stora bilvägen tillbaka. Värt det.

Kompenserade för all den misären med att sedan åka till Stockholm istället för hem. Umgås med kvalitativt sällskap, huserar under det föredömliga rytzska taket, vänjer mig vid tanken på att bo här igen och ska i eftermiddag få cykla i Hellas som alla andra stockholmare. Lär väl starta en tråd på happy om den stora händelsen så folk kan gå man ur huse etc.

och TOM är också här! Eller inte här i samma lägenhet då men i samma kvarter. Så stort. Räknar med att få se båda mina bästa killbloggare tillsammans inom en snar framtid, då kommer jag bli lycklig som aldrig förr och ska aldrig mer be om någonting igen.

Inga kommentarer: