tisdag 12 juli 2011

M

Det här A Google A Day, jag kan inte nog gilla!

Funderar på att springa till Sundborn idag istället för att cykla. Antar att det borde vara typ 15km om jag blir avsläppt vid Lugnet och tar Skuggarvsvägen och fortsätter till landet? Jag har visserligen inte sprungit på en herrans massa veckor, men det är ju ändå inga tävlingar på ett tag nu framöver så jag kan gott få ha ont i kroppen några dagar utan att det gör så mycket.

Och en annan grej, jag har ju postat den här på facebook tidigare:



Men det tål ju att göras igen (eftersom OOOOMMMMGGGGGG!!!!!!!), men hur, HUR, kan det komma sig att det inte gjorts några festligare och bättre remixar på den än den där tråkiga Drakeversionen (youtuba den)? Inte sedan Sharam & Kid Cudis She came along har det väl gjorts en mer mixvänlig låt (doorly dubstep! aah!)?

Inga kommentarer: