fredag 31 december 2010

Årets bästa pass?!

Jag fick inte cykelsällskap av Lisa2, men jag fick istället med mig daloms finaste snabb-Jeppe som bjussade på lite kvalitetstid och den vintrigaste i(s)drottsmustaschen på länge såhär på nyårsafton.
"Det här blir ditt års bästa pass!!" sa han ödmjukt, och även om det kanske var en liten överdrift så var det förmodligen så fint det kunde ha blivit idag.

Hade det inte varit så himla kallt hade ni förstås kunnat få fina bilder på strålande sol och snötäckta vintervägar och annat sånt dalaporrigt vi har här uppe (tänk Öijers, fast i dagsljus och solsken), men nu ids man (jag) liksom inte riktigt med det meckiga i att hala fram kamera och ta av vantar mitt upp i cyklingen. Dessutom cyklade jag så långsamt att jag förmodligen hade vält då (vilket jag i och för sig gjorde ändå, men det hör ju till på vintern).

Gott nytt år på er annars, hörs 2011!

2 kommentarer:

Jonas l sa...

Åh, ett livstecken, trevligt att Jeppe fortfarande lever. :)

Gott nytt år!

Lisa sa...

Ja ett liv utan unge herr Larsson vill man ju inte ha, så det är bra tur det. :)