lördag 4 december 2010

Ocykel

Cykelcitys tempohäst Glenn Dahl har ju även i år sin Cykelroddtävling igång. Jag känner naturligtvis ett behov av att mäta mig, så jag rodde lite när jag var på gymmet idag. 38,44,6/10000m är tydligen nuvarande rekordet att slå. Ingen i lättviktsklassen verkar ha brytt sig om att ge 2000 och 500 ett försök? Hoppas de gör det snart. Jag är lite sugen på att bli trött i ovana delar av kroppen.

Fast jag skulle väl förstås bara kunna åka skidor för att bli det, så jag ska väl göra det också vilken dag som helst när jag skrapat ihop lite utrustning. Helst vill jag förstås ha Adam Steens superfärgglada och mönstrade tights, vad tror ni jag måste göra för att han ska ge mig ett par såna? Ska man åka som en gycklare vill man ju faktiskt även se ut som en. Jag känner att det kommer ta min skidåkarappearance till en helt ny nivå.

Nu ska jag baka saffransskorpa. Imorgon ska jag cykla distans, hurra!

Inga kommentarer: