söndag 12 december 2010

snöcross i kristianstad

Helgens stora tack får ändå gå till Janne J som lånat ut inte mindre än två fina carbonhojar och finhjul till mig, varav jag praktvurpade med den ena och krajjade bakväxeln på även den idag. Hans andra var visserligen tvåhundra storlekar för stor men räddade mig åtminstone från att behöva springa de sista varven idag.

Helgens status alltså: två förstörda bakväxlar, en avsliten kedja, en löprunda, två av årets roligaste banor och en himla massa vurpor i snö.

Helt sjukt kul var det att tävla igen i alla fall trots alla dessa missöden och materialhaverier. Tur det, för jag var rätt osugen på vägen ner och behövde verkligen en motivationsboost och det fick jag med råge! Sjukt grymt också att få köra fina stevenscyklar idag och fina tuber och hjul båda dagarna, det gör en sån himla skillnad!

1 kommentar:

Jonas l sa...

Kul läsning, hoppas hemresan går bra med