tisdag 28 december 2010

Man ska inte ropa hej

Bara för att jag lovade så stort att jag skulle sluta icke-uppdatera så drabbades jag av den festliga och sexiga vinterkräksjukan, och har således legat något dygn och ett halvt och förtvinat, halvkomat och darrat som en fölunge.
Under eftermiddagen idag lyckades jag dock ta mig ur rädda willy 2 och både äta det första målet mat på 48 timmar OCH ta mig ut med hundarna på promenad och få lite dagsljus n friskluft. Blev förstås utmattad men på det stora hela gjorde det nog gott.

Men jag har såklart varken tränat eller ens tittat på de där pedalerna, det får nog allt vänta tills imorrn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja vad gör man inte för att slippa åka skidor med oss... // Paddlarn

Lisa sa...

ja precis, men nu är jag ju frisk så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ha för ursäkt....