söndag 26 december 2010

Nog nu

Förlåt mina favoriter, det här är ju inte acceptabelt, jag vet.

Jag har firat lite jul = intagit soffläge med hundarna, fått fina julklappar, löst korsord, umgåtts med min familj, käkat upp ungefär en hel marsipangris helt på egen hand (det godaste som finns!) och förnedrat mig själv med längdskidåkning. Det har varit fint, men nu får det vara nog. Värmeböljan har ju kommit till dalarna så här njuter vi av ensiffriga minusgrader och det innebär förstås att det görs bäst i att utecyklas. & dessutom har jag två tentor i januari att leverera på, så jag har ingen ursäkt längre för att förslappas.

Nu ska jag byta till dubbdäck på crossen, det har jag skjutit upp i två dagar nu för det är så innihelvete tråkigt och bökigt, men vill jag komma ut och slira i modden imorgon så är det ju bara att bita i det där äpplet. Ska lyssna på det här under tiden så det blir fest och konfetti av det hela:


2 kommentarer:

Anonym sa...

undrade just oroligt om du lagt ner ;-)

Lisa sa...

ha! jag är för mycket in love med mitt eget ordflöde för att det ska finnas någon anledning till sådan oro :)