tisdag 14 december 2010

och nu blir det film!



Ett exemplariskt sätt att spendera en söndag i december på. Tur att det snart är höst igen!

Annars har det ju varit rätt dåligt med träningsbiten idag. Jag var på gymmä för ett styrkepass imorse som väl i och för sig gick helt okej, men det är ju inget man skriver hem om precis. Sedan har jag varit på föreläsning och på julavslutning med dala sports academy och försökte efter det köra lite testcykelintervaller men det var bara katastrof av hela alltet. Dog en smula innan Matilda dök upp och livade upp min kväll! Skönt att åtminstone få något socialt ut av träningen om jag nu inte ska få nån träningseffekt av skiten.

Nya tag imorgon.
Förhoppningsvis får jag även pjäxor imorgon! Skidpremiären närmar sig med stormsteg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa (dårar?) cyklar barbent. Vad vill de bevisa med det? Att de bara är så macho eller vill de helt enkelt inte tvätta kläder?
F.ö. höll vi på med något liknande (eller mest sambon) för 10 år sedan fast vi satt i en fyrhjulsdriven jeep med 40-tumsdäck och V8 som gladeligen sörplade i sig 10 liter milen. Men vi var ungefär lika leriga./KJ

Lisa sa...

bra fråga, tror det är en kombination av machohet och att benvärmarna inte gör så mycket till eller från egentligen när det är så blött och handlar om såpass kort tid.

verkar bekvämare med fyrhjuls(och motor-)drivet, ska nog testa det på nästa deltävling!