söndag 5 december 2010

Tvärstumt och positiva besked

ÅÅHH herregud, jag körde tröttstegen nu på förmiddagen. Det gick hur bra som helst fram till intervall nummer 5, efter det fick jag med besked bli medveten om att jag varit lite övermodig.
Sedan höll jag på att dö i varenda en av de resterande intervallerna. FFFYYY, graden av stumhet alltså? Insane. Inte av denna värld. Omänsklig. Stapplade efter 90 minuter av cykeln och var enormt tacksam över att det är nerförsbacke hem.

Annars livets glada dagar, positiva besked gällande kommande cykelsäsong verkar det som, så vi håller väl tummarna osv.

4 kommentarer:

Jonas l sa...

;) vadå för positiva besked? Blir ju jättenyfiken när du skriver så. Håller givetvis en tumme för att det ska bli helt positivt

Niclas sa...

Provade rodd på gymmet idag. 2000m sprint. Åh jäklar vad jag stekte mig. Riktig förnedring så tiden kan jag tyvärr inte publicera...

Lisa sa...

jonas: berättar så småningom :)

niclas: JOO säg!!! jag vill ju också ro och behöver en tid att jämföra med! säg säg säg! eller maila den, så slipper du offentlig förnedring ;P

Niclas sa...

Okej, efter lite forskande så var det ingen jätte katastrof. Hade jämfört min tid med tungvikt vilket blev galet. 7:49 vart det, så se till & slå det nu :) Jag gör ett nytt försök på onsdag.