torsdag 16 december 2010

Dagen som försvann

Hejhej från friidrottshallen!!

Här står jag och gör en Adam Steen. Dock med mer kläder på kroppen.
Idag tog det mig ca tvåhunrafemtio år att komma iväg till hallen. Först vaknade jag för sent, och sedan var jag på gymmet, och sedan träffade jag karin, och sedan var jag tvungen att äta lunch och sedan fick jag så trevligt besök att flera timmar försvann och sedan var klockan helt plötsligt efter sex och den där eftermiddagsträningen blev en kvällsträning.
Det fina med det är förstås att det är idel kända ansikten uppe och tränar då och jag ju som bekant älskar folk.

Tiden gick dessutom så fort på testcykeln idag att jag knappt hann märka att jag börjat förrän det hade gått en timme och jag var klar! O-pti.

2 kommentarer:

Niclas sa...

Har köpt en present till dig.

Lisa sa...

haha va?! på riktigt? gud vad gullig du är! när får jag den? :)