onsdag 1 december 2010

Men skönt att få träna lite

Jag körde sex stycken fyror på w som ligger trivsamt nära vår nordiske h-30 mtbmästares 4*4-nivå. Olas alltså. Räknar ju iskallt med att cykla ifrån honom till sommaren, förutsatt att jag lär mig få ut lite krut på cykeln som rullar också och inte bara vara monarkstark.

Det verkar ju hur som helst inte bli varmare utomhus i alla fall, så imorgon ska jag nog ge mig i kast med Mickes stege. Det verkar kul. Allt med siffror är kul.
Då ska jag nog försöka sitta på en annan cykel för att kolla om jag fick glädjesiffror idag eller om hela den samlade skaran av gubbcykelbloggare nog är ännu mer dramaqueens än vad jag trodde. Jag är ju inte så van vid det här med watt så jag har inga direkta referensramar.

2 kommentarer:

stefan carlsson sa...

jag tror mest på dramaqueens. sen är det en gång för alla så att watt på en testcykel är en sak, något helt annat i verkliga verkligheten. typ./stef

Lisa sa...

ja jag är ju dessvärre medveten om det, så jag räknar ju i själva verket iskallt med att ola kommer cykla ifrån mig i en handvändning även fortsättningsvis. När det gäller gubbarna håller jag dock fast vid att det är mycket gnäll och lite prestation.