onsdag 15 december 2010

Ny sponsor


Under 2011 kommer jag på MTB-sidan att få hjälp av och samarbeta med ROSE. Det ska bli jättespännande och fantastiskt roligt att få chansen att cykla för ett så, för Sverige, nytt märke och jag ser verkligen fram emot att få testa deras produkter ute i terrängen!
Jag kommer tävla på en Psycho Path, vilket är deras carbon hardtail och förmodligen en av de snyggaste cyklarna just nu i svart och guld. Kolla gärna in den och de andra grejerna i deras webshop.
Hoppas det blir vår snart!

4 kommentarer:

Kristin sa...

Fasen vad skoj Lisa, grattis! Att få köra på en hoj som heter psykopat är ju värt oändligt mycket bara det.

Lisa sa...

Haha jag vet, visst är det fint! Man lär ju bli toksnabb i ordets alla bemärkelser.
Tack!

Anonym sa...

Kanon det vi firar med morgonpass kl 05.45 på Lugnet i morgon bitti!

Lisa sa...

men jag har inga pjäxor än!! räknar med att ha dom imorgon, så sen blir det morgon-middag-kvällspass hela julen lång!