måndag 1 november 2010

Valhallcrossen

Men jag var ju kvar i människobyn över söndagen också, eftersom jag ville umgås med Mackan och fira Johannas 30årsdag och lite annat sånt civilt. Passade därför såklart på att köra Valhallcrossen också när jag ändå var där och hade cykeln med mig och tempodräkten på och ni vet. Snikade åt mig en plats längst fram i starten. Jag och Mirella ägnar oss här åt synkad överdragsavklädning, det är ju viktigt hur man för sig.


Ägnade sedan dryga 50 minuter åt att bära runt på cykeln innan jag fick gå i mål som tvåa efter Myerscough. Vann en pump. Dog av törst. Hade mycket lerig cykel.

Stort tack även här för fint arrangemang osv, även om andelen utsocknes cyklister gärna kunde varit fler. Publiken var det dock inget fel på, den må ha varit mindre till antalet men den väsnades lika mycket som halva kungsträdgården och det är ju halva nöjet när man cyklar. Även stort tack till herr Ehrin som axlade rollen som även min hejaklack/jackinsamlare/nummerlappsnålare/osv. Älskar när folk är sådär trevliga, det är det bästa som finns.

1 kommentar:

STIZZE sa...

Bra kört, jag kämpade som en IDIOT för att komma ikapp dig och spurtade än mer som en idiot för att köra om på målsnöret... för att inse att... vi kör ju faktiskt inte ens i samma klass.. hur dum får man bli egentligen? :)