fredag 26 november 2010

Handlade idag:

Fast jag var ju OCD-ig redan som spädgris, så att något trams skulle dröja sig kvar är väl inte så förvånande.

Drabbades när jag kom hem av ett behov av att jula upp mitt hem, förmodligen efter att ha lyssnat en gång för mycket på min egen sjukt bra spellista här nedan. Rotade igenom alla mina skåp och lådor (okej, en). Hittade ett rör guldpaljetter, en sprayburk med (förvisso röd, och även dödsgiftig) lackfärg, och lite ståltråd. Kände ju att det kanske inte riktigt gick att uppnå önskat resultat med det grundmaterialet att jobba med. Är en sån total failure när det kommer till hemtrevlighet och saker som är "mysigt".

2 kommentarer:

Maja sa...

Men försökte du dig på nått pynt av de där ingredienserna då?! Liten potential tycker jag nog ändå det låter som att det fanns...

Lisa sa...

nä jag blev så nedslagen så jag gav upp, kanske borde jag ha gett det en chans?
fast nu har jag köpt en julstjärna. blomman alltså. det får nog räcka så i pyntväg.