måndag 1 november 2010

och ett hedersomnämnande


Men! Jag höll på att glömma.
Någon som förstås inte ska gå ickeomnämnd ur helgen är förstås Paddlarn! Jag har väl då aldrig haft en hejaklack som förstått PRECIS vilken procentuell fördelning gällande uppmuntrande rop/ilskna hot som jag behöver och vill ha för att anstränga mig. Vilken fingertoppskänsla! Det är ju viktigt det där med precis lagoma delar av att få höra hur bra och stark och snabb man är och samtidigt fåprecis lagom ofta gormat åt en att det väl fan är dags att ta i lite nu.

Vad tror ni jag behöver göra för att han ska följa med mig på ALLA tävlingar framöver? Finns det annars lokala förmågor på de olika orterna som är beredda att gå en e-kurs?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner mig hedrad!! // Paddlarn

stefan carlsson sa...

jo, han är fin den pojken./stef