tisdag 16 november 2010

Ändrade planer

Jag var precis på väg ut för att springa mig igenom dagens andra pass när Lisa2 undrade om jag inte skulle gå på spinning istället. I vanliga fall är det inte riktigt min bästa kopp av te, men nu är det ju faktiskt tisdag = Stefans pass och möjligheten till BÅDE träningssällskap OCH världens bästa crossCarlsson på en och samma gång gör ju att det nog går att stå ut med lite bastu och andra människor. Det ska bli skoj, och jobbigt. Och framförallt svettigt. Fast Stefan är väl den enda som eventuellt kanske blir lite svettigare än mig, men det är knappt.
Enligt bokningen kommer hela två nationella favoritcykelföräldrar vara där i form av kalas-marie och cykloteket-göran. Livet här i cykelsveriges hollywood är så himla jetsetigt, ba kändisar vart man än vänder sig. Allt är ju relativt.

Allt detta förutsatt förstås att jag lyckas bryta loss den fastfrusna cykeln från cykelstället här utanför och kan ta mig dit, bara det blir ju spännande.

Inga kommentarer: