fredag 19 november 2010

Sverigeranking MTB


Sådär ser den ut 2010 enligt Cyclesport. Jag lyckades snika mig in ny och fräsch på en tiondeplats, utan att egentligen direkt ha kunnat träna nån mtb? Förhoppningsvis ska jag kunna få tag på en cykel till nästa år så jag har någon att faktiskt träna lite på, jag inbillar mig att det blir lättare att tävla om man suttit på cykeln några gånger däremellan också. Särskilt när det gäller mtb.
Det ska bli roligt, jag har kommit på mig själv med att längta efter svettiga långlopp fler gånger än man kan räkna under de senaste veckorna.

Nu ska jag packa och tvätta cykel så jag är redo att åka till Jönköping framåt fem-sex-snåret. I vanlig ordning lär jag väl typ riva ner allt jag äger med falu ck-logga i en väska och hoppas på att jag fått med rätt saker.

Vet fortfarande inte hur jag ska få hem cykeln dock.

Inga kommentarer: