torsdag 18 november 2010

Framtiden ringde!



Jag har lämnat in min telefon, halleluja. Fick en tramsig snåltelefon av the phone house att ha i de fyra veckor jag får vänta på att få min tillbaka, men med den kunde man knappt ringa och garanterat inte mobilblogga och det förstår ju vem som helst att så kan vi verkligen inte ha det.
Nu har min fader konungen på bilden istället donerat en av sina gamla avancerade historier till mig så han inte ska behöva gå miste om mina wwwfyndigheter hela december igenom (ok, han sa kanske inte att det var därför, men man kan ju anta).
Den är dock så avancerad att jag inte riktigt listat ut hur den funkar än, men jag har nästan lyckats skriva hela det här inlägget på den så det finns hopp om livet.

Framförallt kommer jag kanske kunna svara när ni ringer OCH även kunna fortsätta prata ett helt samtal igenom, bara en sån sak! Fest!

Inga kommentarer: