onsdag 24 november 2010

frisk!

Jag trodde jag skulle bli dödssjuk, men jag gick till gymmet och testade hur jag mådde med lite styrka igår och det verkade ha varit det magiska knepet för friskhet. Fantastiskt! Det betyder att jag får åka till Säter med Lisa2 & Lisa3 ikväll och ägna mig åt löpintervaller. Förhoppningsvis har dessutom det sjuka snöfallet slutat innan dess.

Ska innan dess gå ner och skaffa nya bromsbelägg så Erika slipper förfasa sig och jag slipper cykla med hjärtat i halsgropen kommande dagar, det må ju vara spännande att cykla utan att kunna stanna men så värst trafiksäkert känns det väl kanske inte.
Kanske skulle jag även behöva slå upp fysiologiboken och läsa en sida eller två, det känns dock en aning mer motigt...

5 kommentarer:

bror sa...

Gör inte det idag, som du kan göra imorgon. Ett mycket användbart motto!

Sara sa...

Är olas belägg REDAN slut?! haha

Lisa sa...

petter: jo, jag har ju jobbat mycket enligt det i mina dagar

sara: ja de var slut redan i helgen. jag byter belägg som andra byter strumpor.

Anonym sa...

sluta bromsa!! :-)

Lisa sa...

alla säger det! om banläggarna bara kunde sluta envisas med att ha en massa nedförsbackar kanske det skulle vara ett alternativ... ;P