tisdag 22 juni 2010

Tillbaka till brudigheten



Inga linser, inget smink, ingen frukost, ingen träning, inget jobbsällskap, no wine, no women, no fun, no sin, no you. Snart sjukhuset och ögonavdelningen dock, sedan får jag förhoppningsvis klartecken att gå tillbaka till mitt gamla vanliga hederliga jag - givetvis innebärande allt ovan.
Det ska bli trevligt att se någonting igen, det är så jobbigt att facebooka på arbetstid annars och folk tar så illa upp när man inte hälsar. Tillfällig blindhet verkar inte vara en godtagbar anledning för oartigheter.

4 kommentarer:

Mats sa...

och givetvis ytterliggare en dag med populärkulturella referenser

Lisa sa...

inte en dag utan!

Anonym sa...

Hoppas det går bra. När jag fick ett sår på hornhinnan fick jag inte ha linser på flera månader./Karin

Lisa sa...

jag får börja ha det litegrann imorgon redan, så jag hoppas det kommer funka!