måndag 21 juni 2010

God morgon då!


Med från början idag!

9 kommentarer:

bror sa...

gillar springsteen t-shirten...

Lisa sa...

jag är i vanlig ordning ett under av god smak och h&m-outfits

Mats sa...

Världens mest missförstådda skiva... Och så klart att sveriges coolaste cyklist (se tidigare kommentar) har en t-shirt med världens coolast artist. Fast jag gillar nog Bruce med skägg bättre än 80-talsversionen (dvs när han blev "förstörd" pga all dejtande av modeller i mitten av 80-talet).

Lisa sa...

ja såklart jag har det. den genomsyrar allt jag gör, den här omtalade coolheten ;)

jag föredrar nog faktiskt flickidolsbruce med uppkavlade tshirtärmar ändå...

Mats sa...

Coolhet (hur böjer man cool? eller var det kunskap?) är som du har förstått aldrig tungt att bära...

Fast jag tror ändå att du har missat det väl tilltagna talesättet. Hellre en spinkig bruce med skägg än en muskulös bruce utan skägg...

Mats sa...

(jag menar givetvis vedertagna talesättet och ej väl tilltagna talesättet - och jobbet som korrekturläsare/svensklärare sökes omgående...)

Lisa sa...

bra rättning, jag blev lite orolig där

Mats sa...

Det tog ändå typ nio (!) minuter att inse mitt fatala misstag (tror ärligt talat att det är den värsta felskrivningen jag har gjort någonsin). Men jag får skylla på b-vitaminintaget/kolhydratladdningen med jobbet ikväll. Jag får se det positivt; även fast jag inte (temporärt?) kan svenska ordentligt så kommer mina ben vara riktigt snabba imorgon kväll!

Lisa sa...

det man inte har i huvudet får man ha i benen, för att återanvända ett annat väl tilltaget talesätt