lördag 26 juni 2010

Storhelgschic

Jorå förstår ni, det där röda kring ögonen som ser ut som skrubbsår? Det är inte det, det är väldigt färska blåmärken. Och som alla vet tar blåmärken ett tag på sig att bli svullna och fullt utvecklas, typ ett dygn. Såååå ni kan ju kanske se för ert inre öga hur vansinnigt vacker jag ser ut nu. Blåtiran är respektingivande, skulle man ju kunna säga.

Tur då för mig att jag får kompensera den och min allmänt mörbultade och trasiga stackars kropp med sommarklänning! Jag ska till Tällberg för lite good old traditionellt midsommarfirande. Absolut ingen kommer ju tro att jag lever i ett förhållande med en kille som fått i sig lite för mycket och sopat till mig såhär på midsommar. Det blir kul.

Vad gäller det där cyklandet igår annars så körde jag faktiskt riktigt bra innan jag kraschade (och efter!). För första gången lyckades jag vara snabb även på stig! Det är stort, faktiskt.

Inga kommentarer: