tisdag 15 juni 2010

Spännande uppdatering

Killen med polisanmälningen har varit här igen! Nu är den tydligen tillbakadragen. Han blev dock sur på mig och tyckte att jag kunde använt en trevligare ton när jag bad honom dra tillbaka den.
Alltså... va?!
Det känns som en så himla rimlig reaktion från hans sida att uppröras över det.
Och jag håller ju verkligen med, jag måste verkligen sluta vara så vansinnigt otrevlig här på jobbet jämt.
(Jag tycker ni alla borde ringa hit och lyssna på min absurdt otrevligt kvittriga serviceröst för att förstå vidden)

5 kommentarer:

Jonas l sa...

du har ju redan gått hem

stina sa...

det verkar lite otympligt (och stalkeraktigt) om vi alla ska ringa o be dig kvittra. kan inte du bara lägga upp lite kvitter här? pretty please?

Lisa sa...

jonas: haha ringde du på riktigt? jag slutade fyra...

stina: men det gör sig liksom bäst i frasen "välkommen till friskis & svettis det är lisa!", men jag ska se om jag kan lägga upp nåt kvittrigt annat... allt för er! :)

stina sa...

du kan kvittra det med! jag är bara helt enkelt för mesig för att ringa ;)

Jonas l sa...

lisa: Jupp ;)