tisdag 29 juni 2010

A sentence of sorts in Stockholm

Ungdomar, jag har inte dött!
Jag har firat lite midsommar, men mest i vanlig ordning cyklat och jobbat utan några större uppenbarelser eller utsvävningar. Det är sommarsläpigt på jobbet och ALLA har semster. Det har mest varit ungefär som tonårslisa har det här alltså:


Jag har ju självklart därför blivit både trögtänkt och dum i huvudet, så jag tänker skylla bloggstiltjet på det. Orkante vara fyndig när hjärnan går på konstant snooze i halvdagsintervaller och är så trött på smsbloggade bilder på min egen trötta uppenbarelse.

Förhoppningsvis kanske det här pliktskyldiga postandet väcker mig ur bloggtorkan. Om inte får jag väl börja läsa dagspressen igen, det brukar ju vara en ständig källa till irritation och upprörda utläggningar. Tyvärr har jag ingen tidning, vill ni donera era gratismånader av DN & SvD så vet ni var jag finns. Lovar minst ett bitskt inlägg i veckan.
Lokaltidningarna här på landet bjuder tyvärr inte på så mycket blodtryckshöjande. Hur obstinat jag än är så är det ändå så att faktumet att katter springer bort, att PRO har säsongsavslutning med hembakat eller att blomkrukor på torget flyttas från den ena till den andra vägkanten tyvärr är rätt svårt att väcka några hetare känslor inför.

Inga kommentarer: