torsdag 10 juni 2010

Aim

Ni är så många som läser nu så jag blir lite nervös och hämmad. Jag vet inte vilka ni är! Det gör ju att jag blir timid och tråkig och mest postar bilder. Men jag funderar på att skita i det och bli självutlämnande och rolig igen istället, det vore väl nåt va? Det är ju ändå det juicy skvallret och sådär som alla vill åt i alla fall och jag vill ju gärna vara en crowd pleaser av rang.
Ska överväga.

Men först ska jag lämna in mitt stackars hjul jag körde av ekrarna på igår. Eller ekern. Hursom.

9 kommentarer:

stina sa...

inte gå och bli timid nu, vi behöver fler ord fast inte färre bilder. bilder är också bra.

och även om jag berättade vem jag var hade det inte spelat någon roll. jag vet inte hur jag hamnade här o känner dig inte på lång vägar, är inte särdeles pepp på cykel eller träning i allmänhet, men kan inte låta bli att läsa, bli lite exalterad över cykelframgångar och få peppen att ta mig till gymmet (där jag i mina svackor under step-passen gärna mumlar för mig själv "stfu n steppa!").
så kom igen nu, släpp på hämningarna! go lisa!

Lisa sa...

haha men åååh tack snälla du, vad fint sagt(skrivet?)! jag blir så rörd och glad!

Mats sa...

Inte kan coolaste cyklisten i Sverige (och som även verkar ha oklanderlig musiksmak - har faktiskt fått ett par bra tips ifrån dig), börja bli hämmad. Det är bara att skaka av dig dessa tankar!

Om det känns bättre...
Namn: Mats
Ort: Uppsala
Ålder: spelar ingen som helst roll
Cyklist: Ja

Jonas l sa...

Får hoppas fler berättar vilka de är här. Skit i nervositeten och skriv som du vill, kul blogg att läsa och namnet på den gör ju att vi vill ha text (också) :)

Lisa sa...

Åh tack båda två! Jag ska försöka låta bli att hämmas :) Men jag håller med Jonas, hoppas fler berättar! Så roligt!

Och Mats: jag håller med om att min musiksmak är rätt oklanderlig, du har väl inte missat inläggen med den spännande följetången "lisas mystiska musiksmak"? Annars har du dom här:

http://open.spotify.com/user/llliiisssaaa/playlist/42CX2GaH5TfsiWYhysvZPy

http://open.spotify.com/user/llliiisssaaa/playlist/6vAPcM15TWoloKq9iJL1Bv

http://open.spotify.com/user/llliiisssaaa/playlist/1kXBxH7UN54RwfqY2WHxbX

vilket ¨påminner mig om att det nog är dags för en nummer fyra nu snart...

Jonas l sa...

Lisa: En del grym musik, är nyfiken på nummer fyra :)

Mats sa...

Väntar med spänning på fyran.

Funderade på om jag skulle ta en eventuell utmaning. Efter lite övervägande blev svaret ja...
http://open.spotify.com/user/me_42ea/playlist/6Kj6I61zJrAE82bZ5kKxyX

Det blev ett litet hafsverk. Men håll till godo så länge...

Och nu vet du plötsligt jättemycket mer om en av dina läsare (dvs från ingenting till i alla fall lite grann).
/ Mats

Lisa sa...

oj tack! nu har jag något att lyssna på!

Roger sa...

Mangan vet inte vem alla är heller se här:
http://www.youtube.com/watch?v=43cWDSRdmfY

Hoppar in i bland på din blogg.
Får presentera mig:
Roger
Stockholm
cyklar det mesta