tisdag 29 juni 2010

Kompensation


Jag har slarvat bort min sladd till mobilen! Jag kan därför inte föra över fler bilder än en i taget (jobbigt) så istället för foton på min egen perky nuna och slingriga dalavägar i somrig solnedgång och sån bs så kompenserar jag med en bild på en gullig hund! Det kommer funka jättebra, eftersom ingen kan bli sur eller besviken inför en sådan där uppsyn, och ni kommer förlåta mig.

För den som för bok över min träning (det gör ni väl?!) kan jag meddela att jag inte hann i tid från jobbet för att kunna vara på Lugnet 17.30 = ingen högskolecykel för min del. Skojade istället till det i min ensamhet med fyra tempointervallet vid Stennäset. Det var länge sedan så det var kul, jag gillar verkligen det där tempomalandet. Inget himla hattande och hänsynstagande till vad ens omgivning håller på med eller eventuellt snart tänker hålla på med eller höll på med för fem minuter sedan och det passar väl min egen person rätt bra att slippa sånt antar jag. Jag vet ju mina svagheter och störigheter, jag har rotat tillräckligt i mitt inre för att känna mig själv såpass. Gött alltså att istället bara få ta ett rejält bett i styrlindan och ägna sig åt lite stampande på pedalerna, och bara ha den egna svagheten att skylla på vid eventuella nederlag. Trevligt. Tryggt liksom.

Imorgon är det förmiddagscykling!! Det kommer bli fint och solbränt, så stay tuned och sån skit.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till, prognosen säger regn hela dagen. Men mota gärna bort det du.
/Karin

Lisa sa...

regn är ett sinnestillstånd, inget annat.

stefan carlsson sa...

jaha, -och tider då? är det intressant eller?/stef

Lisa sa...

Vilken tid som helst. typ nio kanske. ska du med?

Lisa sa...

eller menade du intervalltiderna? du är för luddig...