fredag 30 april 2010

Ett, två, tre

Jag blev klar och kom hem till slut, tro det eller ej! Fick med mig tre säckar kläder, en stekpanna och min stackars försummade lilla mtb som stått förträngd med skärmar och gammal smuts sedan oktober. Har nu alltså åter fyra cyklar hemma, varav tre får stå på den här obskyra platsen medan jag är lägenhetslös i någon vecka till.
Passande nog ringde Carlsson mitt i flytten och talade om att han bokade in Blge tour i mitt majschema. Jag har inte ens tittat på något ickeasfalterat på sex månader, så det kan ju bli spännande. Ni behöver kanske inte korka upp champagnen redan nu precis, men om jag klarar mig bättre än Jennie (som har avslöjat sin mastodontkrasch på just ovanstående tävling...) så kan vi väl fira med en cykelsanering kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

succe/stef

Lisa sa...

bra inställning!