lördag 1 maj 2010

Fyra män, tre timmar, två skurar och en punktering.

Dålig uppslutning idag hörni, var ni ute igår eller?

Ni missade nåt. Jag rullade från posten vid nio med solsken, fyra kavaljerer och lördagspigga ben. Lördagar är ju otvivelaktigt den allra bästa cykeldagen, jag tycker ALLTID det är kul att cykla på lördagar. Även om jag skulle försöka så kan jag nog inte ens minnas en lördag som det var jobbigt? Nånsin! Det går alltid lätt och glatt och enkelt och roligt. Alla cykeldagar borde vara som cykellördagar.
Vi svängde runt Borlänge och sådär i några timmar. Åt bulle. Jag blev visad strutsfarmen (varför har ingen sagt nåt tidigare?! Strutsar liksom! Jag kommer vilja åka förbi där varje gång nu!) och kom in till Falun precis samtidigt som himlen öppnade sig och slapp alltså nästan till och med regnet. At daljunkaregatan we call it opti-pass.

Dagens bild: fyra män och en punktering. I bakgrunden kan man nästan se strutsarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ser bara tre män... kan du inte räkna??

Lisa sa...

titta en gång till istället du.