tisdag 25 maj 2010

Skifte

Byter from nu idrott till dart. Kommer odla ölmage och ljugartunga. Tror det passar mig bra, för cykla kan jag ju uppenbarligen inte.
Har inte känt mig såhär jävla svag och full av icketryck sen jag första gången satte mig på cykeljäveln. Helt vansinnigt. Kunde fan knappt pacea efter bussen liksom?

Officiellt skitdålig alltså. Skänker tre cyklar till den som snabbast hör av sig eller som erbjuder typ ett PS3 eller nåt i utbyte. Eller en hundvalp eller en kopp kaffe eller vad som helst egentligen, jag är inte särskilt svår idag.

5 kommentarer:

bror sa...

du har en något bi-polär approach till cykling. bara toppar och dalar. ingen medelväg, vad sägs om lite mental träning? he he

Lisa sa...

jobbar ju generellt mycket river deep - mountain high i livet.

byter du en kurs i mental träning mot tre cyklar då?

Niclas sa...

Humörsåkare :) Men till helgen blir det kul igen.

Lisa sa...

Haha ja, mycket humörsåkare :)
Klart det blir kul till helgen, förutsatt att jag/min kropp/mina ben vaknat till liv då...

bror sa...

jag kan gå med på det bytet, vad jag skall med tre försmå cyklar vet i fan dock, fixar du tre i min size så kan vi ha en deal!