lördag 29 maj 2010

Ännu en punkabild



Det börjar ju bli standard med de här punkteringsbilderna, så jag är ju inte den som ska komma här och bryta en trend.

Innan ovanstående ofrivilliga paus längs valsan-sjöarna tog vi (som i jag själv, Peter & andra Lisa) oss över sörskog, ingels, rättvik, tällberg, leksand, rexbo. I Falun regnade det, överallt annars var det strålande sol och finväder. Vi gjorde således rätt val - ni gjorde fel.
MEN det bästa med det hela var ändå att jag efter någon timme till min egen förvåning blev pigg igen! Förmodligen som resultatet av en bra kombination av det här med att lördagar är världens bästa cykeldag och alltid rolig (som vi ju gått igenom tidigare) och placeboeffekt av att jag bytt till nya fräscha däck. I'm a cheap trick kind of girl som ju alla vet vid det här laget.

Oavsett så var det ju värt på alla sätt och vis. För att fira det åker vi till Sollerön imorrn!

Inga kommentarer: