tisdag 4 maj 2010

Blå himmel



Jamen som jag sa; jag jobbar bara med solsken och finben! Därför såg jag såklart till att det dök upp lite blå himmel lagom tills jag skulle bege mig.
Dog som vanligt av sällskapssjuka redan innan jag kommit utanför porten och åkte därför ner och mötte friskiscykelgruppen för att få sällskap bort till mina intervaller (och lyckades lämpligt nog timea in så jag fick sällskap under mitt avrullningsvarv runt varpan också! således knappt ensamcykel alls! värt!). Lämnade av dom i Stennäset och smällde sedan av de föreskrivna vändorna i ett jäkla huj. Passade på att slå ett nytt snittrekord trots de upplevda trögbenen och har därigenom alltså förbättrat mig varenda vecka den senaste månaden. Fy fan så fint hörni!
Tänk om jag även skulle kunna 1. lära mig kontrollera mina tävlingsnerver och 2. höja min sjukt låga lägstanivå, nu också, då skulle det kanske bli nåt av det här.

2 kommentarer:

johan fintling sa...

Har du anmält dig än då?

Lisa sa...

en hel dag kvar ju