torsdag 6 maj 2010

Tar tillbaka

.... fast jag borde nog vid närmare eftertanke ha hållit mig på kontoret istället i alla fall, för idag kom tröttbenen tillbaka efter den här glädjeveckan och de visade ingen barmhärtighet över huvud taget. Tack och lov hade jag i alla fall fint väder och fick åtminstone nöjet att ha såna här somriga och trevliga vyer framför ögonen under tiden jag kravlade mig framåt.

Omgivningen hann jag ju å andra sidan titta desto noggrannare på, med tanke på den knappa styrfart jag lyckades frambringa. Det kan ju vara trevligt det också. Kanske.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilodagar är bra dagar de också.
/Karin

Lisa sa...

Ja men vilodagar ska vara när vilodagar är planerade... inte när kroppen bara är obstinat.

utvandraren (brro sa...

jag gissar på runn runt, bild taget lite mellan vika och dalvik...nå kan jag mina dalavägar?

Lisa sa...

nope, uppenbarligen inte :)

Lisa sa...

(fast jag vet precis var du tror att bilden är tagen! precis efter hästarna efter vika)

petter sa...

ja precis där, fan trodde jag hade den...

Lisa sa...

det är mellan aspeboda och vassbo, med aspeboda i ryggen

bror sa...

jag skyller på att jag alltid kör åt motsatt håll alltså från vassbo mot aspeboda....