fredag 16 april 2010

Jag fick paket


Tydligen tycker folk att gröna skor är fult? Jag kände helt klart att mitt liv inte var komplett utan. Nu däremot; inget som fattas mig. Utom lunch då kanske. Och arbetssällskap nu när Karin är på kurs.
Kom hit och bjud på mat och/eller er själva alltså. Jag är trevlig och hungrig.

Edit:
Men nu var Carlsson åtminstone här på kontoret en sväng och skrek rakt ut och jublade med yviga gester över mitt fantastiska skoval. Skönt att veta att folk med vett åtminstone förstår både mig och vad som är snyggt!

Edit2:
Även Magnus och Marcus har nu blivit till sig i trasorna. Jag sluter mig därför till att mina goda smak fortfarande är vattentät.

5 kommentarer:

stefan carlsson sa...

du vet hur det är, vissa har det, andra inte. smak alltså. jag skulle vilja ha en redogörelse inför morgondagens lopp bara sådär rakt upponed/stef

Lisa sa...

nu såg jag ju inte det här i tid, men den hade varit ungefär såhär:
"DÖDN! PRESTATIONSÅNGESTEN! DÖDN! GRÅTN! osv"

Elke´s vardagsblogg sa...

Snygga dojor. Det där var ju mina som nån tagit!! :-) Jag menade gröna och vita när jag sa svarta och grå.

Lisa sa...

du får väl lukta och se om de är dina ;)

Elke´s vardagsblogg sa...

haha - ja det blir ju lätt. Jag är ju den enda ledare på friskis som har fotsvett som luktar pepparmint! Det är ju sexigt ju!