söndag 11 april 2010

Mycket sol och lite whine

Jag och hundarna har mest legat i olika konstellationer på golvet i solen. Fint med solsken. Visserligen har jag jobbat ett par timmar också, och släpat mig själv, fröken Amby och alla djuren en vända kring tisken. Klänning och vårjacka och leende medmänniskor osv.

Axeln mår okej. Det är ju inte precis tal om några handstående cirkus cirkör-trick inom den närmaste framtiden, och jag har fortfarande lite problem med petitesser som på- och avklädning, öppning av dörrar, ätande och bärande av saker tyngre än ett A4.
De för dagen föreskrivna 5 cykeltimmarna blev därför inte riktigt genomförda, men jag lyckades ändå få till 3h på ett helt okej sätt (så länge jag inte ägnade mig åt sådana utsvävande och vilda aktiviteter som att ställa mig upp eller rätta till tröjan eller ta upp vattenflaskan eller överhuvudtaget flytta handen en centimeter från bromsen).

Men det tar sig.

Inga kommentarer: