onsdag 28 april 2010

Stiligt

Det har ju kommit till min kännedom att det i vanlig ordning florerar en del osanna rykten om mig i den här stan, och jag tycker inte det är sådär jätteopti (ok om det funnits en grund liksom, men nu gör det ju inte det). Jag beklagade mig lite över det idag och Jeppe ba "men lägg ut en bild på mig på bloggen så jävlar kommer du få se att folk börjar snacka om annat!".
Sååå, jag testar väl det då.

Annars har jag mest blekt håret. Jag känner ju ett behov av att tala om det sen Johan blev så ledsen över den övervägande mängden cykel och bristen på sminkrelaterade inlägg här. Så varsågod Johan, en bild bara till dig. Och inte ett ord om träning:


4 kommentarer:

Unknown sa...

Stilig mustasch! Nu vill jag höra om ryktena som cirkulerar.

Lisa sa...

Jag umgås givetvis inte med folk med ostiliga mustascher. Ryktena kan vi ta på telefon.

bror sa...

vill bara medela att jag fått valda delar av d-mark att använda ordet opti...

Lisa sa...

ÄNTLIGEN!! MY TIME HAS COME! Jag visste väl att ihärdigheten skulle betala sig!