lördag 3 april 2010

Dubbfritt!

Idag cyklade jag utan dubb! Det kändes ju rätt rimligt, eftersom varenda kotte verkar ha plockat fram vårcyklar och våroutfits och vårhumör. Min racer är ju dock på annan plats och blir lagad i lacken efter ett missöde hos cykelhandlar'n, så det får vänta innan det blir riktigt så livat och glatt för min del.
Nu var det rättså skojigt ändå i och för sig. Jag fick släpa runt olika gubbcyklister på mitt hjul för att sedan hänga av dom, och så mycket mer än så begär jag inte för att göra en runda lyckad. Det gjorde mig så nöjd och glad att jag glömde bort både att bli trött och det där med att jag var hungrig redan efter första timmen.
Jag är en sån enkel general, ni vet.

Utan att ropa hej så känns det nästan dessutom som jag fått lite sol i fejjan också, vilket jag alltså naturligtvis har såklart, men ni vet, albinobränna!

Inga kommentarer: