lördag 24 april 2010

Who needs boys when there's Lisa around?

Idag bjöds det på de tre sakerna jag gillar mest: sol, cykel och tvivelaktigt sällskap!

Jag var så trött innan att jag inte trodde att jag ens skulle kunna rulla ner till postenparkeringen utan att somna tvärs över styret, men lyckades på något mirakulöst sätt vakna till så fort jag fick träffa lite folk och få lite luft i ansiktet. Efter fyra timmar var jag fortfarande pigg och mentalt tumme upp:ig och inte förrän jag kom ner till friskis för möte slog det tillbaka (då höll jag å andra sidan på att somna rakt upp och ner i en hög på golvet, men det är ju en annan femma).

FANTASTISKT väder idag. Fantastisk tur. Fantastiskt allt. Livet är blommor och regnbågar och gulliga smådjur och solsken och ni vet, allt sånt löjligt skit som man blir fånig och dumglad av.

Inga kommentarer: