lördag 10 april 2010

AJ!

Ja, de där kläderna höll ju en dag ungefär.
Jag mötte upp vid posten vid nio imorse för att få distanssällskap eftersom jag ju har slutat med det här med ensamcykling nu, och sällskap fick jag! Halva C&F och halva team kalas och jag tog vändan över säter och gustavs. Väl i stan tre timmar senare slog jag följe med Mattias Nilsson och Jesper för att skarva över sundborn, och passade då på att få till lite drama i livet genom att lägga mig i lösgruset uppe vid lugnet. Blödde givetvis igenom både tröjor och tights såpass att mitt gentlemannasällskap i skuggarvet började knacka dörr för att ordna något slags förband. Dålig framgång på den fronten dock, och jag kom således hem och såg ut som om jag varit i knivslagsmål när jag tog av mig kläderna.
ett försök att visa sizen på fläckarna, men det var svårfotat på svart...

Nu var det ju mer trasigt och blodigt än farligt så det var inte så mycket med det, däremot landade jag rätt ordentligt på axeln upptäckte jag efter någon kvart och där verkar jag ha smällt i rätt bra. Sedan jag kom hem har jag haft problem med sånt normalt som att typ öppna dörren, äta mat, plocka upp saker ur fickan, få på mig kläder och över huvudtaget kunna lyfta armen eller böja den bakåt.

Hoppas verkligen det inte är nåt värre än att den fått sig en törn och att det är bättre redan imorgon...

Annars fint och trevligt. Pigg och glad osv osv, aldrig trött och aldrig tråkigt.

2 kommentarer:

stefan carlsson sa...

inte fan kunde jag veta att vi skulle behöva lägga till framförhållning, kurvtagning och lösgrussladdning i programmet. detta får bli ett majprojekt./stef

Lisa sa...

alltså jag trodde det här var IDROTT, ska man behöva använda huvudet nu också?