tisdag 27 april 2010

Jahaja

Det är ju verkligen högt och lågt nu alltså. Jag har spenderat en ganska stor del av dagen med att ta en massa skit som jag faktiskt inte förtjänar, och det värsta jag vet är att bråka med folk om menlösa grejer (att däremot argumentera med folk om menlösa grejer är ju det roligaste som finns, men det är ju en helt annan femma).
Det ironiska är att jag får ta all den där skiten för att jag... gör rätt?! Det är så dumt att det inte finns ord. Jisses.

För att fira det ska jag ut och plåga mig själv lite med högskolecyklisterna. Jag har ju varit ofattbart svag ett tag nu (eller i söndags i alla fall) så jag räknar med att orka rulla med i två km eller så och sedan ligga bakom bussen och gråta och vilja dö. Det kommer nog bli fint.

(Men annars är det bara bra allting!)

2 kommentarer:

åsa sa...

Det är ju fegt att ha så låga ambitioner, då kommer du ju bli nöjd med vad du än presterar ikväll;)!
Det blir nog jättebra ska du se, själv fick jag ställa in förnedrings-träningen idag, magen strejkar och jag börjar tro att jag har magsår. snyft.

Lisa sa...

nä alltså, jag blir aldrig nöjd vad jag än presterar tyvärr, oavsett ambitioner.

men magsår verkar dumt och onödigt, sluta genast med sånt trams! ;)
nejdå, hoppas det inte är så allvarligt och att det går över fort!