måndag 5 april 2010

Skitcykel

Jaha, om ni undrar vad jag har hållt på med sedan i lördags så har jag varit upptagen med att gråta, svära, annonsera ut alla mina cyklar på gratissaker.se, vara svag, gråta och svära lite till, byta intresse till typ smink och killar och annat idiotiskt och i största allmänhet bara vara på ett överjävligt jävla skithumör.

Nu ska jag gå och köpa en jävla locktångsjävel. Om inte mina intervaller imorgon kommer gå bra så kommer jag fan kasta cykeln i ån, och alla vet ju hur mycket en spinninghoj väger (skitmycket) så hela ivägsläpandet genom stan med den kommer med största sannolikhet ge mig ryggskott eller någon slags förslitningsskador och kommer leda till att jag inte kommer kunna träna nåt mer på hela sommaren vilket I OCH FÖR SIG kanske är lika bra om jag ändå bara ska hålla på såhär och envisas med att vara långsam, svag och ful.

2 kommentarer:

johan fintling sa...

Måste du bli så arg?

Lisa sa...

orka embracea sin egen sugighet?