tisdag 1 februari 2011

Det går bra nu

Ååååhhh jag har fortfarande ont i halsen. Om man kan använda "fortfarande" när det handlar om dag 2 utan att överdriva allt för mycket. Det kommer naturligtvis göra mig svag och otränad redan innan lunch eftersom alla vet att det är så det fungerar, det är kört från minut ett.

Fast egentligen har jag inte riktigt ont i halsen, det bara är tjockt och ligger lite begynnande, sådär så man inte vågar träna eftersom det såklart skulle gjort hus i helvete, men så det ändå känns så himla ovärt att bara sitta och stirra in i väggen och vänta ut det.
Stackars, stackars mig.
Som tur är har jag två grishundar i min närhet som ju ska promeneras och att få ta ut dom några timmar ger ju åtminstone en chans att få komma ut utomhus litegrann utan möjlighet att egentligen anstränga sig (hanhundar...).

Tappade annars bort bilnyckeln igår, upptäckte efter mycket om, men, slitande av hår och en upp och nedvändning på hela lägenheten att jag LÅST IN bilnyckeln i bilen ute på gatan. Så himla begåvat gjort av mig, verkligen. Det som möjligen var på plussidan i det var väl att jag åtminstone inte låste in nyckeln i bilen när motorn var igång, som jag ju gjorde första vintern jag hade körkort. Det var faktiskt lite värre.

Inga kommentarer: